Pilates - Chodidla, Kyčle

Za pomocí metody pilates se zaměříme na footwork - tedy práci chodidla. Od pružné plosky se odvíjí postavení postavení dalších kloubů - kyčel, koleno a také správná chůze. Ukážeme si kompenzační cviky při zborcených klenbách, vybočeném palci, budeme chodidlo posilovat i uvolňovat. Kurz je velmi vhodný pro nadšence barefoot chůze.
V kurzu budeme vyváženě pracovat  jak s chodidlem, tak celou dolní končetinou, hlavně kyčelním kloubem. Pokud máme dobře zacentrovaný kyčelní kloub a pružné chodidlo, bude nám také správně fungovat koleno. Často bolest kolene, není problém kolene, ale chodidla nebo kyčle. Nevěříte? Vyzkoušejte.

Rezervace

Rezervovat můžete také:

telefonicky na tel.: 732 157 784
e-mailem: info@fitstudiojana.cz

1. Vybraný termín

Ukázková lekce
termín vám pomůžeme vybrat dle aktuální situace

230 Kč

2. Zadejte vaše kontaktní údaje

3. Povězte nám o sobě více

Vaše odpovědí jsou nepovinné, pomohou v případě, že chcete s výběrem kurzu poradit.

4. Odešlete vaši rezervaci

Po odeslání rezervace vás budeme kontaktovat s potvrzením a dalšími pokyny.